maandag 4 juli 2011

Karides Festivali, Ost Duinkerke Belgie

Ost Duinkerke Belcika,,,,
Karides senlikleri,,,,Duzenlenen panayir,,,,
Bu kasabanin adi ,,,,,,, Ozelligi,,
Karides icin algarna ceken ""Atlar =Katanalar ile yapilan balikcilik"" ile akla gelir,,,,,
Fakir olan balikci ise ,,,At alamadigi icin ,,,daha kucuk algarnalari kendisi ceker,,,,,,
Alkole paralari vermis ,,,,Ag yapacak parasi olmiyan ise ""Kepce surterek "" bu isi yaparmis,,,,,

Resimlerde gozukenler,,
Nalbant nal yapip cakiyor,,
Karides ayikliyan balikci karilari,,
Kurutulmus ""ciroz "" baliklar,,
Ag oren balikci,,,Hamak yapimi,,
Balik corbasi yapilan kazanlar,,,
Salyangoz ve karides kaynatma kazani,,,
Algarna ceken atlar,,
Algarna ceken balikcilar
Ben ve torun,,,Kucuk ve buyuk ""Korsan ""
Yel degirmeni ve ciflik evi,,Ben begendim ve resimledim,,Keyif aldim,,
Umarim sizlerde keyif alirsiniz,,,









































Bir kac resim ile hikayeyi suslemeye calisayim,,,,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten